View Single Post
Old 23.10.2012   #153
Rodo
Regular Member

 
Rodo's Avatar
 
Join Date: 6.1.2010
Location: Most
Posts: 530
Default

Quote:
Originally Posted by bavorak View Post
To ako to poriesite necham na vas, ale ak vam pomoze, tak ja na 90% prvy zavod nepojdem lebo asi ten den cestujem do Nemecka. Ak treba tak svoju ucast v prvom zavode záväzne zrusim aby ste mohli pocitat s tym ze na 100% je jeden volny flek.
Inak ja by som sa priklanal k dvom kvalifikaciam. Miesta na trati je malo a aj za pol hodinu sa moze pri urcitej zhode nahod stat ze clovek nezajazdi ciste kolo bez toho aby mu niekto zavadzal...tak si myslim ze 16 a 16 aut bude pri kvali ovela vhodnejsich a zaroven moze ist aj viac ludi s tym ze ti posledni by asi zial museli odpadnut. Resp to moze byt tak ze odpadnu na prvy zavod a potom nahradia v druhom zavode jazdcov ktori dosli v prvom zavode na poslednych miestach. Racionalnejsi sposob ako vylucit tych poslednych podla casov asi neexistuje aj ked je to skoda
Taky jsem pro rozd?lenou kvaldu, radši 2x15 minut v polovi?ní ú?asti než holomajzna na 30 minut. Kort na tak krátké trati, aspo? bude ?as na cígo p?ed závodem a bude tím vy?ešena p?ípadn? plná ú?ast 36 vozidel (možnost povolit další týmy ??). A když n?kdo vypadne z kvaldy tak se to bohužel nedá jinak ?ešit, furt je to doma na PC, v reál závod? se vás taky neptaj, a to stojí i prachy za cestu startovný atd. a ani se nekvalifikujete. Aspo? to n?koho donutí trénovat
Rodo is offline   Reply With Quote