View Single Post
Old 19.6.2012   #95
L@gger
Newbie

 
Join Date: 8.1.2012
Posts: 18
Default

Nenapisal som to spravne, ale stale si myslim, ze mam pravdu.

A toto video to dokazuje: http://www.youtube.com/watch?v=gPCGnkApnDU
Vsimni si, ze Plato ani nedal poriadnu kontru len nechal pretacat predok pod plnym plynom. Ked zacnes pretacat predne kolesa tak vplyvom vibracii, odstredivych sil atd. sa trakcia este znizi ako ked sa nerotujuca pneumatika, popripade v jej osi otacania relativne nerotujuca voci povrchu klze po asfalte

Podla LFS sa pri pridanom plyne nad urcity uhol smyku lateralna trakcia pneumatik zredukuje oproti vyslapnutej spojke no jemne sa navysi dopredna tak je auto tahane von zo smyku a jemne po predku. Len treba zvazit, ze ci si situacia vyzaduje mat nohu skor na plyne, vyslapnutu spojku alebo sa snazit pretacat prednu napravu.

Ja by som negenarizoval a nerobil z toho navod v bodoch co urobit ak dostanem smyk... Lebo tak jednoducho to nefunguje.

Zavisi to od situacie, rychlosti, uhlovej rychlosti, uhla smyku, povrchu, nahonu, hmotnosti, auta...

Ked vsetky premenne prepocitas a ziskas vhodny vystup na volante, spojke, plyne a brzde tak si dobry vodic. A nie vsetky premenne zahodit a povedat si, ze ucili ma vyslapnut spojku a otocit volant oproti. Tieto dve veci su len zlomok toho co ta ma dostat von zo smyku.

Last edited by L@gger; 19.6.2012 at 13:19.
L@gger is offline   Reply With Quote