Tak m?j nový Logitech bude asi už brzy na cest?... a to se jim ani nedostane do ruky.
Doporu?uju jít na logitech.com a zavolat na hotline. Nejd?ív se trochu zasm?jete a udivíte, pro? je sakra na ?eský podpo?e ukrajinec se špatnou až i ob?as t?žko srozumitelnou ?eštinou, ale to neva.
M?j problém byl v tom, že blbnul shifter, ztratili jsm záru?ák a táta nenašel ani mail kde to koupil, takže super p?ípad
. Každopádn? sta?ilo jim Part Number a PID (Product ID). Ob? ?ísla naleznete na volantu - na hlavní ?ásti - ze spodu. Následn? jsme se p?es n?j registrovali na logitech.com (což jde i mimo telefon - p?es internet) a bylo nám sd?leno, že pokud s ním nic opravdu není, jen že vypadavá shifter, a? vyfotíme všechny ?ásti volantu pohromad? (shifter, volant, pedály...) v normálním funk?ním stavu a s papírem A4, na který musíte ru?n? napsat ?íslo, které vám nadiktují (nesmí to být vytisklé na PC..). Tu fotku pak uploadnete na sv?j ú?et na logitech.com, po?káte tak pul hodinku, hodinku, zavolate znova, reknete to cislo co vam predtim nadiktovali, meli by vedet uz o co jde, a zkontrolovat tu fotku nebo ji mit uz zkontrolovanou a následne po vas budou chtit dalsi fotku, kde bude ten samý volant rozbitý, nebo "prost? rozsekaný" jak sám ?ekl
. Tu tam pak taky uploadnete a pošlou vám novej kus
.